Loading...

Mel B doświadczy "życiowej zmiany" podczas Running Wild with Bear Grylls.

Mel B będzie dziękować córce za swoją ostatnią przygodę. Jurorka America's Got Talent podbija klify w Walii z prowadzącym Bear'em Grylls'em podczas przygody życia podczas programu NBC Running Wild with Bear Grylls.

"Udział w programie to pomysł mojej córki Phoenix. Przekonała mnie, że to będzie dla mnie dobre wyzwanie. Phoenix wie, że nie lubię chodzić nawet na roller costery, nie gonię za adrenaliną, a większość rzeczy, które robię są pod moją kontrolą," powiedział Mel B. "Więc udział w tym programie to duży kredyt zaufania dla mojej córki i oczywiście dla Bear'a! Oddanie swojego zaufania, kontroli i życia komuś innemu jest trudne, ale to naprawdę zmienia życiowe doświadczenie. Zrobiłam rzeczy, o których myślałam, że są nie możliwe."

Epizod z Mel B zostanie wyemitowany w środę 7 września o 10 wieczorem na NBC.

źródło: eonline

By zobaczyć obrazek w większej rozdzielczość kliknijcie na obrazek.

2 komentarze:

Rena pisze...

Wooow ale super, niezle :-)

http://spicetki.blog.pl/

Paula pisze...

Mam nadzieję, że odcinek będzie gdzieś dostępny bo chciałabym zobaczyć jak Mel sobie poradziła.
http://demi-lovatooo.blog.pl