Modni followersi i nawet przechodnie czekali wytrwale na otwarcie drzwi przez Victorię Beckham. Pojawienie sie marki Beckham fizycznie spowodowało spore zamieszanie w całym mieście. Ulokowany centralnie na drugim pietrze Atrium Landmark - Hong Kongijskiej luksusowej przestrzeni przeznaczonej na sklepy - ponownie z zaprojektowany został przez londyńskiego architekta Farshida Moussavi.
Szczęśliwie dla mnie, jestem w tym tygodniu w Hong Kongu biznesowo i mogę skorzystać z szansy uczestniczenia w oficjalnym otwarciu sklepu.
Sklep znajduje się pomiędzy Harvey Nichols i Paul Smith. Jest to dyskretnie ulokowany butik z kilkoma międzynarodowymi markami, wliczając Tod, Dior, Louis Vuitton itp. Nie jest to najlepiej opłacane miejsce. Dostaniecie się tu przez skomplikowany labirynt chodników, podjazdów i schodów - nawet Google Maps byłby zakłopotany! Nie jest to również najczęściej odwiedzane centrum handlowe, ale bardzo wartościowy konsumenci często będą pojawiać się w tym miejscu bez wątpienia doceniając kolejna nową "nazwę" sklepu. Tak czy inaczej, koszt przebywania w tej lokalizacji bez wątpienia będzie wielka, a ta marka zapłaci za zachowanie swojego miejsca.
Miejsce w rogu jest najlepszą cechą oraz ma dwa wystające boki. Jednak w przeciwieństwie do ostatnio publikowanych zdjęć reklamowych dla sklepu, na których Victoria pozuje z manekinem, sklep nie ma żadnych jako takich wystaw - zamiast tego po prostu wykorzystano szklane linie jako szyny na ubrania.
Wnętrze robi wrażenie luksusowego miejskiego miksu (beton i czerń) wraz z luksusowymi wykończeniami (lustra i złoto). Butikowe szyny zakończone złotem zawieszono na wzór zygzaka i znajdują się na bocznej prezentacji. Kolekcja z kompaktowego sklepu w każdym obszarze prezentują minimalną gęstością prezentując największą jakość.
Monolityczna szara płyta betonowa służy jako platforma do stołu na akcesoria wraz z integracyjnymi siedzeniami na jednym końcu. Należą do nich torebki i skórzane wyroby - i podobnie jak reszta rzeczy w sklepie, bez cen.
Intensywne, jasne, białe światło są umieszczone w lustrzanym suficie; to sprytny trik, który pomaga zwiększyć załamać przestrzeń i sprawia, że wolna przestrzeń jest bardziej ciasna. Ogólny wygląd nie jest zupełnie nowy, a wiele z jego elementów były już kiedyś użyte.
Jako sklep, jest ładny, oprócz zewnętrznej nazwy - może to być ładny "klep projektancki" dla kogokolwiek z skądkolwiek. Być może to było by to co sprowadziłoby na ziemię ten sklep. Oceniając po komentarzach tłum oczekujących fanów na otwarcie sklepu, była tam z powodu jej popowej przeszłości, drobnej figury, dzieci i sławnego gorącego mężulka.
Jednak żadna z tych postaci nie przechodzi przez sklep. To po prostu inteligentny sklep z luksusową atmosferą, ale bez ciepła i osobowości. Jest efektowny, konserwatywny i próbujący być eleganckim. W ten sposób być może komunikuje się marka Victoria Beckham.
źródło: retail-focus
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz