Loading...

Opinia: Nowy sklep Victorii Beckham w Hong Kongu

Miasta jak Nowy Jork, Londyn, Milan czy Paryż mogły zamieszczać nagłówki podczas serii tygodni mody, ale dzisiejszego ranka (18.03.2016) przyszła kolej na Hong Kong by zając centralne miejsce na scenie.


Modni followersi i nawet przechodnie czekali wytrwale na otwarcie drzwi przez Victorię Beckham. Pojawienie sie marki Beckham fizycznie spowodowało spore zamieszanie w całym mieście. Ulokowany centralnie na drugim pietrze Atrium Landmark - Hong Kongijskiej luksusowej przestrzeni przeznaczonej na sklepy - ponownie z zaprojektowany został przez londyńskiego architekta Farshida Moussavi.

Szczęśliwie dla mnie, jestem w tym tygodniu w Hong Kongu biznesowo i mogę skorzystać z szansy uczestniczenia w oficjalnym otwarciu sklepu.


Sklep znajduje się pomiędzy Harvey Nichols i Paul Smith. Jest to dyskretnie ulokowany butik z kilkoma międzynarodowymi markami, wliczając Tod, Dior, Louis Vuitton itp. Nie jest to najlepiej opłacane miejsce. Dostaniecie się tu przez skomplikowany labirynt chodników, podjazdów i schodów - nawet Google Maps byłby zakłopotany! Nie jest to również najczęściej odwiedzane centrum handlowe, ale bardzo wartościowy konsumenci często będą pojawiać się w tym miejscu bez wątpienia doceniając kolejna nową "nazwę" sklepu. Tak czy inaczej, koszt przebywania w tej lokalizacji bez wątpienia będzie wielka, a ta marka zapłaci za zachowanie swojego miejsca.

Miejsce w rogu jest najlepszą cechą oraz ma dwa wystające boki. Jednak w przeciwieństwie do ostatnio publikowanych zdjęć reklamowych dla sklepu, na których Victoria pozuje z manekinem, sklep nie ma żadnych jako takich wystaw - zamiast tego po prostu wykorzystano szklane linie jako szyny na ubrania.


Wnętrze robi wrażenie luksusowego miejskiego miksu (beton i czerń) wraz z luksusowymi wykończeniami (lustra i złoto). Butikowe szyny zakończone złotem zawieszono na wzór zygzaka i znajdują się na bocznej prezentacji. Kolekcja z kompaktowego sklepu w każdym obszarze prezentują minimalną gęstością prezentując największą jakość.

Monolityczna szara płyta betonowa służy jako platforma do stołu na akcesoria wraz z integracyjnymi siedzeniami na jednym końcu. Należą do nich torebki i skórzane wyroby - i podobnie jak reszta rzeczy w sklepie, bez cen.


Intensywne, jasne, białe światło są umieszczone w lustrzanym suficie; to sprytny trik, który pomaga zwiększyć załamać przestrzeń i sprawia, że wolna przestrzeń jest bardziej ciasna. Ogólny wygląd nie jest zupełnie nowy, a wiele z jego elementów były już kiedyś użyte.

Jako sklep, jest ładny, oprócz zewnętrznej nazwy - może to być ładny "klep projektancki" dla kogokolwiek z skądkolwiek. Być może to było by to co sprowadziłoby na ziemię ten sklep. Oceniając po komentarzach tłum oczekujących fanów na otwarcie sklepu, była tam z powodu jej popowej przeszłości, drobnej figury, dzieci i sławnego gorącego mężulka.


Jednak żadna z tych postaci nie przechodzi przez sklep. To po prostu inteligentny sklep z luksusową atmosferą, ale bez ciepła i osobowości. Jest efektowny, konserwatywny i próbujący być eleganckim. W ten sposób być może komunikuje się marka Victoria Beckham.

źródło: retail-focus

Brak komentarzy: