Loading...

Mel B: Sława mi nie przeszkadza

Mel B nigdy nie przeszkadzał status celebrytki.

Prowadząca Lip Sync Battle UK podkreśla, że nigdy nie narzekała na swój status, ale przyznaje, że teraz inaczej jest się celebrytą przez social media.

Powiedziała: Nie przeszkadzała mi, miałam z tego dużo śmiechu. Nie zauważałam tego. Kiedyś było inaczej. Nie było mediów społecznościowych i mieliśmy niezły ubaw. Byłam na scenie z czwórka moich najlepszych przyjaciółek, śpiewałam i tańczyłam. Jak tego nie lubić?

Byłam szczęściarą, otaczali mnie przyjaciele. Wychodziłyśmy wieczorami na miasto. Zawsze zamierzałyśmy iść dalej i robić swoje rzeczy, a ja wyszłam za mąż i miałam dziecko.

Plotkuje się, że autorki Wannabe zamierzają wybrać się w trasę by świętować swoje 20 lecie, a Mel jest za tym, choć nie jest pewna co inny myślą o możliwości powrotu na scenę.

Powiedziała gazecie The Times: Powrót na scenę? Oczywiście, jestem za! Nie wiem czy inni też tak uważają, moze tylko ja. Myślę, że to ja jestem źródłem plotki... uwielbiam to; naprawdę chciałabym udać sie w trasę. Mam wspaniały czas. Podróżuje po świecie i jestem wdzięczna za to.

źródło: femalefirst

Brak komentarzy: