Loading...

20 powodów dlaczego Baby Spice była w zasadzie najlepszą Spice Girl.

Czterdzieści lat temu, urodziło się bardzo szczególne dziecko. Rodzice Emmy Bunton nie za bardzo spodziewali się, że ich mała córeczka wyrośnie na członkinię największego fenomenu lat 90. Córka mleczarza i instruktorki karate, wychowała się w pokornym Londynie. W wieku 18 lat rozpoczęła realizację swojej kariery, rzuciła wszystko by stać się jedną piątą brytyjskiego zespołu Spice Girls. Jako najmłodsza z grona, Bunton otrzymała przydomek Baby Spice. Była słodki, niewinnym odpowiednikiem dla Sporty, Scary, Ginger i Posh.

Każde dziecko lat 90 wie, że Spice Girls dominowały w drugiej połowie z popowymi przebojami, platformami, uroczymi osobowościami i przesłaniem Girl Power. Każdy miał swoją ulubioną, a moją ulubioną była Baby Spice.

1. Uzupełniła zespół. Wierzcie lub nie, Baby nie była w podstawowym składzie zespołu. Dwie dziewczyny wyleciały z grupy kiedy ten nazywał się jeszcze Touch. Tą damę zasugerowała trenerka śpiewu - a ona się zgodziła. Od razu wiedziałam, że to ta jedyna. powiedziała Geri Halliwell (a.k.a. Ginger Spice).

2. Baby Spice była - i zawsze będzie - nie pokonaną mistrzynią różu. Nie sadzę, bym kiedykolwiek znudziła się ubieranie różu, powiedziała.

3. Dawała swoim koleżanką najlepsze rady. Zwłaszcza, kiedy Posh miała dylematy na temat mody.

4.Była Spice Girl z sąsiedztwa. Za kumplowała się ze Sporty i pozwoliłam na uwierzyć, że jest taka jak my. Jej spojrzenie było osiągalne, nie awangardowe - i dla naszych rodziców była najmniej skandaliczna.

5. Kochała węglowodany. To było pocieszające, wiedzieć że gwiazda pop też jada pizzę.

6. Tak bardzo kochała pączki, że gotowa było zrobić wiele by je dostać. Bądź zawsze słodki i szczery, ale na miłość Boską, nie jedz moich pączków powiedziała.

7. Na poważnie mogła komuś skopać tyłek. Pomimo tego, że wyglądała na najbardziej niewinna i drobniutką, Bunton mogłaby skopać tyłek, ponieważ ma niebieski pas. Jej mama była nauczycielką karate.

8. Była ulubienicą Emmy Watson. Miałam obsesją na punkcie Spice Girls jako 7, 8 latka. Chciałam być Emmą Bunton. Była taka urocza, wyznała Watson.

9. A także Cary Delevingne. Uwielbiałam Spice Girls. Zaczynałam z Baby, wyznała.

10. Oraz Książę William!

11. Pokazała nam, że uprzejmy uśmiech może pokonać przeszkody.

12. Nie wstydziła się zadawać trudnych pytań. Nawet tych egzystencjalnych z kategorii Kim jestem?

13. Z całej bandy była zawsze uśmiechnięta. Uważam, że ludzie którzy nas nie lubią, nie lubią nas dlatego, że zawsze mam uśmiech na twarzy. powiedziała w wywiadzie dla Rolling Stone.

14. Co sprawiało, że rzadko miała miażdżący wzrok. Nie wkurzaj Baby.

15. Uczyła nas współczucia dla obiektów nieożywionych. I złagodziła nasze lęki związane koniecznością rezygnacji ze spania z naszym ulubionym pluszakiem, kiedy zaczęliśmy wkraczać w dorosłość.

16. Oraz uczyła nas, że nie potrzebujemy robić miejsca w naszym łóżku dla faceta. Zwłaszcza ohydnych, spoconych facetów.

17. Będąc najmłodszą w zespole, wiedziała że najmniejsi fani są najprawdziwszymi fanami. Uwielbiam patrzeć na radosne twarze dzieci, które znajdują się na widowni. powiedziała. I nie przeszkadza mi to że są dziećmi. Dla mnie to bardzo pochlebne, ponieważ nie są niczym zepsute, lubią to co naprawdę lubią... to piękne.

18. Udzielała mądrości życiowych w Spice World. Jak o potępianiu powierzchowności.

19. Miała gust odnośnie obuwia. Jej buty były patriotyczne, wygodne i bardzo zindywidualizowane.

20. Wiedziała by całej sławy nie brać zbyt dosłownie. Nigdy nie powiedziałyśmy, że jesteśmy soulowymi divami czy jesteśmy w czymś najlepsze - po prostu cieszmy się byciem tu. powiedziała.

źródło: refinery29

7 komentarzy:

Rena pisze...

No czyli mam dobre zródło :-). Tak właśnie pamiętałam że ma drobną wadę i że podpisała też kontrakt:-).

http://spicetki.blog.pl/

Rena pisze...

Fajne podsumowanie, ja też bardzo lubiłam Emmę,ale na początku byłam Geri, pózniej Emmą :D

http://spicetki.blog.pl/

http://sin-nancy.blog.pl/ pisze...

Miło wiedzieć, że była w sumie skromną osobą i zawsze pogodną :)

Ew@ pisze...

Bardzo podoba mi się punkt 17 o Emmie :D
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/


Alice pisze...

fajne powody :)

ems-watson.blogspot.com

Paula pisze...

Podobają mi się wszystkie powody.

U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

Ew@ pisze...

Zawsze uważałam że jest najfajniejszą członkinią zespołu.
http://celebrity-flash.blogspot.com/