Loading...

Victoria Beckham otwarcie o byciu wzorem dla swoich dzieci.

Gwiazda otrzymała tytuł kobiety roku Glamour i pojawiła się w programie Good Morning America by porozmawiać o nagrodzie.

Victoria Beckham wyglądała zjawiskowo kiedy podjechała pod studio Good Morning America.


Spice Girl, która została projektantką pojawiła się w programie by porozmawiać o tytule kobiety roku magazynu Glamour.

41-latka otwarcie mówiła o tym co nagroda dla niej znaczy i nadziei bycia dobrym przykładem dla swoich dzieci.

O nagrodzie, którą została uhonorowana również za swoje działania charytatywne powiedziała: Uwielbiam wspierać i wzmacniać kobiety, na dużą skalę.

Kiedy ONZ poprosił mnie o zostanie globalnym ambasadorem dobrej woli to był duży zaszczyt i znaczy to dla mnie bardzo dużo. Jest to coś czym się bardzo pasjonuje.

Spędziłam dużo czasu w Afryce pracując z ONZ, przemawiając w imieniu niesamowitych kobiet, z którymi pracuje.

Zajęło mi 40 lat uświadomienie sobie, że mam silny głos, ludzie słuchają tego co mówię, bez względu na powód i mogę naprawdę coś zmienić.

Zapytana o najważniejszą radę jaką kiedyś dostała, Victoria odpowiedziała: Kilka miesięcy temu jadłam obiad z Diane von Furstenberg i powiedziałam jej 'Diane, kiedy twoje dzieci były młodsze, a ty pracowałaś, czułaś się winna?'

Odpowiedziała 'Absolutnie nie, to strata czasu, strata czasu, starzenie się. Jesteś dobrym przykładem, jesteś kobietą, chodzisz do pracy, to jest dobry przykład.

W zasadzie to pozytywna wiadomość, którą dajesz swoim dzieciom.

Poniżej cały wywiad:

źródło: mirror

Brak komentarzy: