Loading...

Dokument o Victorii Beckham nakręcony przez Janicza Bravo: Silna, elegancka i całkiem pewna.

W tym roku, z okazji 25 rocznicy nagrody Glamour's Women of the Year Awards zdecydowaliśmy na zrobienie ośmiu krótkich filmików o zwyciężczyniach, w których odpowiadamy na pytanie: Co sprawiło, że ta kobieta została kobietą roku? Mówią o tym własnymi słowami.


Janicza Bravo: Victoria była dokladnie taka jak myślałem, że jest: silna, elegancka i całkiem pewna. Jej zęby były niesamowite, jej włosy błyszczące i poruszała dłoniami jakby grała na pianinie.

Moimi ulubionymi momentami są dwie sytuacje pomiędzy ujęciami. Pierwszy miał miejsce w Londynie, to było całkiem proste. Wyobraziłem sobie, że to taka zwykła chwila dla niej jak rzeźbienie mięśni. Rozmawiała z jakąś kobietą, nie jestem pewny kim była, była również ładna i była Angielką. Chodziło o wewnętrzną część ubrania. Miło było patrzeć na to co się dzieje, jak prosiła o lepszą zapięcie. Coś bardziej eleganckiego. Nawet jeżeli tylko kobieta to ubiera, zobaczy to i tak ma to dla niej znaczenie. Drugim moment był w Los Angeles. Fotografowałem Davida. Przyszła pod koniec jego wywiadu. Wszystkie dzieci były w domu. Wszyscy zebrali się wokół wysepki kuchennej, jak każda rodzinna i wszyscy zeczeli mówić w tym samym czasie, bardzo głośno, o wieczornych planach. Poczułem się szczęśliwie będąc częścią czegoś tak codziennego i zarazem intymnego.

źródło: glamour

Brak komentarzy: