Loading...

Mel C powiedziała, że decyzja o nie wracaniu do zespołu "była dobra".

Gwiazda Spice Girls, Melanie Chisholm, wypowiedziała na temat piosenki byłych koleżanek z zespołu.

Geri Horner, Emma Bunton i Melanie B, znane jako GEM, nagrały nowy singiel zatytułowany Song for Her, która wyciekła do sieci.

Była Sporty Spice była hojna w ocenie piosenki, ale przyznała, że decyzja nie uczestniczeniu w reaktywacji była dobra.

Brzmi naprawdę chwytliwie, zwłaszcza w refrenie, wspaniale jest usłyszeć te głosy, powiedziała.

Osobiście to było dobre dla mnie by tym razem nie brać w tym udziału, tłumaczy. Pracowałam nad solowymi kawałkami od kilku lat zanim podjęłam moją decyzję by nie brać udziału w żadnej trasie z dziewczynami i po prostu czułam, że to dobre. Lubię pracę jako solowa artystka.

źródło: ibtimes

Brak komentarzy: