Loading...

Mel C o Honey G

Gwiazda Spice Girls, Melanie C, powiedziała, że nie mogłaby być jurorką X Factor ponieważ nie poradziłaby sobie w takich sytuacjach, jak ta z udziałem kontrowersyjnej raperki Honey G.

Mel powiedziała, że jest zaskoczona wyborem jurorów.

Powiedziała Press Association: Nie oglądam TV, ponieważ jestem zbyt zajęta, ale wszyscy ciągle wspominają Honey G i byłam ciekawa, więc pomyślałam 'dobrze, mam Google'.

Jestem zakłopotana. Naprawdę? Zamydliła nam oczy? Czy to Simon Cowell? Jestem trochę zagubiona.

Mówimy o niej, to wszystko przez prasę. Przedstawia się to jak najważniejszą sprawę. Jestem zaintrygowana, chce obejrzeć program, więc to na mnie działa.

Na pytanie czy chciałaby kiedyś zająć miejsce w panelu, Mel odpowiedziała: Raczej nie. Jeżeli miała bym ocalić Honey G od wyeliminowania, nie mogłabym z sobą żyć.

Pracowałam nad Asia Got Talent, co było całkiem zabawne. David Foster był naszym 'Panem Krytykiem' i również mieliśmy dwóch azjatyckich artystów, były niezłe jaja.

Uważam, że Got Talent jest zdrowsze. Wolałabym je pokazywać mojej córeczce.

źródło: irishexaminer

Brak komentarzy: