Loading...

Wersje Melanii.

Melanie C, aka Sporty Spice jest skarbem narodowym, a 1 października powróci do G-A-Y by promować swój nowy album Version of Me oraz singiel Anymore. Dave Corss porozmawiał z Melanie o jej nowym albumie.

Cześć Melanie, uwielbiamy nowy singiel Anymore , co możesz nam powiedzieć o nowym singlu?

Anymore jest pierwszym singlem z mojego nowego albumu Version of Me. Czuje, że to świetny wstęp do płyty, jest naprawdę zabawna, sprawia, że chce mi się śmiać i tańczyć. Napisałam ją przy współpracy jednego z moich ulubieńców, Adama Arygle. Pracujemy razem od czasów Next Best Superstar z wydanego w 2005 albumu Beautiful Intensions. Piosenka została wyprodukowana przez Sons of Sonix, cudownego duetu z południowego Londynu, który również wyprodukował i napisał inne piosenki na płycie.

A co powiesz nam o albumie Version of Me?

Jest to najbardziej elektroniczny album jaki do tej pory wydałam. Moimi wcześniejszymi inspiracjami do nagrania takiej płyty były Massive Attack, Portishead i Zero 7, jak również sesje twórcze podczas, których słuchałam dużo Sii, MØ, The Weekend i Jack'a Garratta. Nadal czuje pop, ale z znacznie świeższą świadomością dźwięku. Jestem tym bardzo podekscytowana!

Umiesz wybrać poza singlem, piosenkę, którą naprawdę uwielbiasz?

Tak naprawdę to kocham każda piosenkę z tego albumu. Zajęło mi trzy lata dostanie się tam gdzie chciałam i nie było żadnych kompromisów. Każda piosenka zasługiwała na bycie na albumie. Kilka piosenek jest emocjonalnych, kilka zabawnych oraz jest wiele jasności i szarości na całym albumie.

Abstrahując od wydania albumu, co jeszcze się u ciebie wydarzy?

Jestem w 100% skupiona teraz na albumie. Będę promować i występować na żywo do końca przyszłego roku. Mam nadzieję, że uda mi się wpasować trochę treningów i w przyszłym roku kilka triatlonów.

Występowałaś w G-A-Y wiele razy a teraz wracasz - co ten klub dla ciebie znaczy?

Jestem podekscytowana powrotem do G-A-Y. Mam tyle historii z Jeremym, a klub wraca do czasów Astorii z Spice Girls i All Saints! Jest tu najlepsza widownia i absolutnym przymusem dla mnie jest zaprezentowanie nowego materiału. Widownia LGBT przez całą moją karierę solową jak i za czasów Spice Girls, zawsze mnie wspierała. Występ w G-A-Y jest świętowaniem tego i uwielbiam to!

Top 5 solowych hitów wg Melanie

1. Never Be the Same Again

Nagrany z Lisą 'Left Eye' Lopez z TLC, był numerem jeden w 2000.

2. I Turn to You

Podbijał parkiety i był również numerem jeden w 2000.

3. When You're Gone

Duet z Bryanem Adams'em, był to pierwszy hit nie nagrany Spice Girls, z 1998

4. Northern Star

Piękny tytuł piosenki z debiutanckiego albumu pokrytego potrójną platyną.

5. Loving You

Wyprodukowany w 2013. nagrany w duecie z zwycięzcą X-Factor, Matt'em Cardle.

źródło: Boyz

6 komentarzy:

https://spicetki.wordpress.com/ pisze...

Masz racje, bardzo dobre podsumowanie. Każdą z nich uwielbiam i każda ma swój charakter, ale podziwiam Mel C właśnie za to że się nie wywyższa i jest taka normalna. Nie robi nie wiadomo czego dla reklamy swojej płyty i przez to jest świadoma że może stracić nawet na wydaniu tej płyty, ja mam nadzieję że zarobi duuużo, właśnie dzięki temu jej podejściu, że nie sprzedaje siebie i że golizną nie promuje płyty. Super Mel. Jakbym miała wybrać jedną ulubioną SPicetkę to nie wiem którą bym wybrała.

http://spicetki.blog.pl/

Ew@ pisze...

Uwielbiam jej nową piosenkę. A wywiad ciekawy :D
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

Rblfleur pisze...

Nie wiedziałam, że wydaje płytę...

Zapraszam na nowy post.
http://rebelle-k.blog.pl/

sin-nancy.blog.pl pisze...

Uwielbiam "When You're Gone", "Never be the same again" też było świetnym kawałkiem. "Anymore" prezentuje się bardzo świeżo i już za pierwszym przesłuchaniem wpada w ucho, na parkiecie pewnie będzie brzmiało jeszcze lepiej :)

Paula pisze...

Piosenka jest świetna dlatego jestem ciekawa całego albumu. Dobrze że wychodzi on w piątek, bo w weekend będę miała czas by go przesłuchać.

U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam serdecznie :D

Paula pisze...

U mnie http://arianagrande--polska.blog.pl/ NN zapraszam serdecznie ;-)