Loading...

Melanie Chisholm: "Komu powinnam powiedzieć przepraszam? Innym Spice Girls"

Piosenkarka o zawstydzającym momencie z Madonną, pracy w sklepie z frytkami i myśleniu o świętach w wrześniu.

Urodzona w Merseyside, Chisholm, 42, była członkini Spice Girls. W 1998 współpracowała z Bryanem Adamsem nad hitem When You're Gone, a w 2000 wydała solowy kawałek I Turn to You. Zadebiutowała jako aktorka w 2009 w Blood Brothers i została nominowana do nagrody Olivier. Jej siódmy, solowy album, Version of Me ukarze się pod koniec tego miesiąca. Mieszka w Londynie z córką.

Kiedy jesteś najszczęśliwsza?

Bycie mamą położyło kres wielu moim demonom i dało mi pewność siebie i poczucie pokoju.

Twój największy strach?

Utrata ludzi. To był smutny rok: straciłam dwójkę przyjaciół, który umarli na raka.

Najwcześniejsze wspomnienie?

Trzy lata, sklep z ciastkami, słyszę w radiu Wuthering Heights.

Nad jaką z twoich cech najbardziej ubolewasz?

Negatywnym wewnętrznym głosem. Każdy, kto cierpiał na depresję wie, że to się czai.

A nad jaką cechą ubolewasz u innych?

Nad ludźmi, którzy cieszą z cudzego nieszczęścia.

Najbardziej zawstydzający moment?

Impreza w LA w 1999, przyjaciel pożyczył mi samochód, więc przechylam się do osoby siedzącej obok niego i mówię, Mogę dostać kluczyki? On robi tą śmieszna minę; osobą siedzącą obok niego była Madonna. Powiedziałam, Oh, przepraszam, nie widziałam cię tam. Odpowiedziała, Cóż, do pewnego stopnia jestem osobą podpierającą ściany.

Największe pożądanie?

Mój rower. Uczestniczę w triatlonach od kilku lat.

Najbardziej odpychający nawyk?

Strzelam kostkami w placach kiedy jestem zdenerwowana.

Najdroższa rzecz jaką kupiłaś?

Wakacje. W Spice Girls zebrałyśmy wystarczającą ilość funtów, więc wspaniale było wynająć wielki dom na Karaibach i zaprosić przyjaciół i całą rodzinę.

Jaka książka zmieniła twoje życie?

Biografia Dusty Springfiled Taniec z demonami. Otworzyła mi oczy na problemy zdrowia psychicznego i jak paskudne mogą być tabloidy.

Lepiej jest dawać czy otrzymywać?

Dawać. Zaczynam myśleć o świętach Bożego Narodzenia już w wrześniu.

Co zawdzięczasz swoim rodzicom?

Determinację i etos ciężkiej pracy. Moja mama Joan jest piosenkarką i nadal to robi mając ponad 60 lat.

Komu chciałabyś powiedzieć przepraszam i dlaczego?

Spice Girls - Mel B, Geri i Emmie - które chcą świętować nasze 20 lecie, oraz faną. Nie jest to coś z czym czuje się komfortowo.

Jaka jest miłość?

Bezpieczna, silna i radosna.

Kogo zaprosiłabyś na wymarzony uroczysty obiad?

Moich najlepszych znajomych.

Najgorsza praca jaką wykonywałaś?

Kiedy miałam 16 lat pracowałam w sklepie z frytkami. Dawałam moim znajomym duże porcje, ale brzydko pachniało.

Gdybyś mogła się cofnąć w czasie, gdzie byś się cofnęła?

Do Liverpool w latach 60.

Co sprawia, że budzisz się w nocy?

Moja córeczka. Często mnie odwiedza by się przytulić.

Najważniejsza lekcja jaką dało ci życie?

By się odzywać. Moja lata młodzieńcze spędziłam na strachu przed konfrontacją, ale uświadomiłam sobie, że to nie służy nikomu zbyt dobrze.

Opowiedz kawał.

Dlaczego Adele przechodzi przez ulicę? By powiedzieć Część z drugiej strony*

źródło: theguardian

* Hello from the other side

9 komentarzy:

https://spicetki.wordpress.com/ pisze...

Mel C jest super, muszę napisać do Empika kiedy zamierzają sprowadzić płyty Mel :-), jak coś będę wiedzieć to dam Ci znać. Pozdrawiam

http://spicetki.blog.pl/

Ew@ pisze...

Jestem ciekawa czy fani wybaczą Mel ze nie pojawi się na 2o lecie zespołu :D
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

https://spicetki.wordpress.com/ pisze...

Empik mi odpisał tak:

Szanowna Pani Renato!

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą i kontakt w sprawie "Version
of me".

Bardzo mi przykro, lecz wskazany produkt jest w tym momencie niedostępny
w ofercie sklepu internetowego empik.com oraz salonach empik.

Na chwilę obecną nie posiadamy również przybliżonej daty pojawienia
się tego produktu w sprzedaży.

Zachęcam do śledzenia bieżącej oferty na empik.com oraz prenumeraty
newslettera, w którym wysyłane są najświeższe informacje o
nowościach w naszej ofercie.

W przypadku jakichkolwiek pytań, zapraszam do kontaktu. Chętnie
pomogę.

Pozdrawiam serdecznie!

Monika Kęska
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Centrum Wsparcia Klienta

Rblfleur pisze...

Hahaha! ciekawey wywiad, ale ten kawał na końcu jest najlepszy :D

Zapraszam na nowy post
www.Rebelle-K.blog.pl

Paula pisze...

Fani na pewno będą zawiedzeni że Mel nie pojawi się 20 leciu ale kochają ją i to zrozumieją. To przykre że straciła przyjaciół przez raka.

U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

http://sin-nancy.blog.pl/ pisze...

Haha, kawał o Adele fajny, taki suchar, ale niezły :) Fajnie się czytało, szczera z niej babka :)

Paula pisze...

U mnie http://arianagrande--polska.blog.pl/ NN zapraszam

Justyna Parucka pisze...

Ciekawy wywiad. To jest moja ulubiona Spajsetka :) Zapraszam na nowy post cayra-blog.blogspot.com .

Alice pisze...

szkoda, że nie będzie jej na 20 lecie zespołu :(

ems-watson.blogspot.com