Loading...

Melanie C rozpala na nowo nieporozumienie z Mel B poprzez zjadliwą piosenkę "o byłej koleżance z Spice Girls".

Spice Girl, Melanie C, napisała piosenkę, którą jak przyznają źródła jest o konflikcie z Mel B.

Piosenkarka (42) odmówiła potwierdzenia, że piosenka zatytułowana Version of Me jest o jej byłej koleżance z zespołu, ale przyznaje, że jest o kimś, kto nie traktował jej dobrze.

Źródła bliskie gwieździe wyznały, że piosenka rzeczywiście jest o Mel B.

W piosence z jej najnowszego albumu noszącego taki sam tytuł, który ukazał się 21 października, Mel C śpiewała: To nie twój plac zabaw. Nie jestem tu byś mnie zastrzelił.

Modlisz się do moich słabości, nawet kiedy nie jesteś w pobliżu. Nic nie trwa wiecznie, ale jesteś owinięty wokół mojego DNA.

Chowam się w kącie jak zranione dziecko, którym byłam, tak jakby to było wczoraj, jakby nic się nie zmieniło.

Zawsze tak cicho, przychodzi strasznie mnie irytując, nawiedza, prowokuje. Dlaczego się nie odczepisz, nie mam już cierpliwości.

Mel powiedziała, że nie chciała się wstrzymywać na swoim ostatnim albumie i czuje się odważniej po rozliczeniu z dotychczasowymi relacjami.

Powiedziała: Czuje się odważniej i jakbym nie miała nic do stracenia. Byłam bezwzględna przy wyborze piosenek.

Chcesz by ludzie to lubili, ale w tym przypadku ja chciałam to polubić.

W Version of Me, kiedyś myślałam, że ta osoba mnie nie lubi, ale z wiekiem i odrobiną mądrości, zdałam sobie sprawę, że nie byłam traktowana zbyt miło w tamtej sytuacji.

Ale to naprawdę wpływa na resztę twojego życia. Można to wyleczyć i używać tego w pozytywny sposób, ale pozostaje to na zawsze.

W czerwcu Mel B przestała śledzić Melanie C w mediach społecznościowych. Stało się to po tym jak Emma Bunton, Geri Horner i Mel B zdecydowały się odnowić Spice Girls pod nową nazwą GEM.

Mel C i Victoria Beckham zrezygnowały z reakcywacji.

Mówiąc o swojej decyzji reaktywacji swojej solowej kariery Mel powiedziała: To była dla mnie trudna decyzja.

Pomyślałam o dorastaniu, życie powinno stać się prostsze, a tak naprawdę staje się bardziej skomplikowane.

To inspiracja sama w sobie.

Rzecznik Mel B w Stanach nie odniósł się do tych doniesień.

źródło: mirror

Brak komentarzy: