Loading...

Melanie C o stylu Little Mix

Spice Girl, Mel C, wypowiedziała się na temat Little Mix - mówiąc, że girl band obecnie jest zbyt prowokacyjny.

Kocham Little Mix. Kochałam je po X-Factor. Po prostu myślę, że teraz są takie inne.


Zrobiły się bardziej prowokacyjne. Dla mnie, są podobne w niektórych kwestiach do Spice Girls.

Wszystkie są cudownymi i świetnymi piosenkarkami. Ale nie są seksi, a jest tego coraz więcej i więcej. Uwielbiam je - ale po prostu powiem 'Zatrzymajcie się'.
Obawy piosenkarki o nadmiernej seksualności doprowadziły do tego, że zakazała swojej 7-letniej córce Scarlett korzystać z mediów społecznościowych.

Melanie, 42, powiedziała Sunday People: Pokaże jej śmiesznego, upadającego pieska na Youtube lub coś w tym stylu, ale będę ją trzymać zdala od całej reszty tak długo jak będzie to możliwe.

Jest wielką fanką Little Mix, ale zaczęłam bardziej zawężać listę tego co jej pokazuje. Nie pozwalam jej oglądać klipów od artystów, którzy nie są dla niej odpowiedni. Trochę mnie to smuci.

Wszystkie młode kobiety chcą wyglądać seksownie i gorąco, więc rozumiem, że jest ciężko. Ale uważam, że to taki wstyd. Żyjemy w narcystycznych czasach - to na 100% gorsze niż kiedy byłam w Spice Girls.

Wtedy były bardziej niewinne czasy, chociaż krytykowano na za noszenie krótkich topów.

Melanie, Sporty Spice w czasach Spice Girls, obecnie ma za sobą 18-lat pełnej sukcesów solowej kariery i opowiedziała o nowym albumie Version of Me.

Powiedziała jak zostanie rodzicem dało jej poczucie większej stabilności.

Mel wyjaśniła: Dało mi to korzenie. Opuściłam dom, kiedy miałam 16 lat, więc nigdy nie miałam domu, do momentu w którym nie pojawiło się dziecko.

Opowiedziała również o obecnym chłopaku Joe Marshallu.

Powiedziała: Daje mi pewność siebie. Mobilizuje mnie, ale szanuje i kocha. Czuje, że ktoś mnie wspiera. Jednak nie planują ślubu, Nigdy nie chciałam wychodzić za mąż, powiedziała.

Mel również szybko zaprzeczyła plotką by tytułowa piosenka z Version of Me nawiązywała do nieporozumienia z byłą Spice Girl, Mel B.

Ona i Victoria Beckham odmówiły udziału w reaktywacjnej trasie koncertowej, ale powiedziała: Kocham Melanie. Moje relacja z niektórymi dziewczynami była w pewnym czasie trudna, ale nigdy nie przestane ich kochać.

źródło: mirror

Brak komentarzy: