Loading...

Ellen DeGeneres i Kristen Bell próbują zastąpić Victorię Beckham i Mel C.

Do świętowania 20-lecia gotowe są Emma Bunton, Geri Halliwell oraz Mel B, a Ellen DeGeneres jest gotowa do nich dołączyć.

Ellen prowadzi własny program, w rozmowie z jej gościem, Kristen Bell, wyznała, że są one oczywistym wyborem.

To nie do pomyślenia, powiedziała. Organizują castingi na dwa wolne miejsca w grupie, a Kirsten i ja jesteśmy idealnym wyborem, oczywiście.

Nazwały się Basil Spice [bazylia] oraz Fresh Garlic Spice [świeży czosnek], Ellen i Kirsten wymyśliły, że są najlepszą opcją by dziewczyny powróciły w piątkę.

Gospodyni talk show żartowała, że zna wiele przypraw, podczas towarzysząca jej gwiazda zna dużo ruchów tanecznych.

Prawie idealny wybór.

Para zaprezentowała z przymrużeniem oka swoją absolutnie genialna wersję Wannabe - udowadniając, że Girl Power ma się dobrze i nadal żyje.

źródło: mirror

6 komentarzy:

Ew@ pisze...

Przezabawnie to wyszło :D
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

Paula pisze...

Takiego filmiku mi trzeba było na poprawienie humoru. Kristen ma głos nie to co Ellen.

U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

Rblfleur pisze...

Po co te castingi to ja nie mam pojęcia. A z tą reaktywacją to szczerze powinny dać sb spokój.

Zapraszam na nową notkę.
www.Rebelle-K.blog.pl

http://sin-nancy.blog.pl/ pisze...

One poważnie zrobiły jakiś casting? Aż nie mogę uwierzyć :) Ale żart się udał Ellen :)

Alice pisze...

super video :) pozdrawiam

Justyna Parucka pisze...

Fajne nagranie :D