Loading...

ATTITUDE’S HONOURARY GAY AWARD: GERI HORNER

Spice Girl, która śpiewała o deszczu mężczyzn, kiedyś przyjechała do londyńskiego G-A-Y konno bez konkretnej przyczyny i kimś, kto rozumie społeczności LGBT i nasze zmagania, Geri Horner (kiedyś Halliwell) blisko jest do bycia lesbijką i jest to możliwe - jesteśmy podekscytowani wręczeniem jej prestiżowej nagrody: Honorowego homoseksualisty. Jestem taka zaszczycona mówi Geri. Niesamowicie schlebia mi to wyróżnienie. Zawsze bardzo mnie wspieraliście, przez wszystkie wzloty i upadki, które mnie spotkały. Cenie sobie wierność fanów homoseksualistów, bardzo, dziękuję wam.

Jako solowa artystka, Geri naprawdę przyjęła do swojego obozu te referencje - różowowłosych tancerzy, nadmuchiwane waginy - ale czy zawsze czuła się jak w domu w śród społeczności LGBT?

Zawsze, odpowiada. Społeczność jest zawsze taka otwarta, wolna, uprzejma, jeszcze wrażliwa i ma wielkie poczucie humoru, z nutką autoironii. Zawsze czuje pokrewieństwo.

Kultura homoseksualna pochodzi z własnego ciśnienia. Rozmawiałam z wieloma homoseksualnymi mężczyznami, jak odczuwają presję by wyglądać w określony sposób i być w monogamicznym związku. Jesteśmy bardziej podobni niż inni.

źródło: attitude

Brak komentarzy: