Loading...

Victoria Beckham dzieli się sekretami dotyczącymi okularów przeciwsłonecznych.


"Pierwszą parę okularów przeciwsłonecznych, które ubrałam to okulary mojego taty z Carreras" powiedziała Victoria Beckham. "Mój tata był całkiem fajny." Najwyraźniej miłość do stylowych okularów jest rodzinna; 42-letnia projektantka sama tworzy okulary. "Od dawna zakochana jestem w awiatorach, ale uwielbiam Flat Topy z mojej kolekcji, które aktualnie noszę" powiedziała Beckham. "To zależy od tego co noszę lub gdzie jestem".

A jaką radę ma dla tych, którzy polują na idealną parę? "Nie lubię rzeczy zbyt ambitnych" mówi. "Chce nosić moje okulary, a nie żeby to okulary nosiły mnie." Jej zdaniem awiatory są najbardziej uniwersalne i sprawdzają się zarówna na mężczyznach jak i kobietach - więc, jeżeli ktoś szuka własnej pary to warto dodać je teraz do swojej kolekcji.

źródło: vogue

Brak komentarzy: