Loading...

'Lubie w sobie wszystko. Powinieneś kochać skórę w której jesteś': W głowie... Mel B

Była Scary Spice naprawdę nienawidziła pracy w Pizza Hut, boi się być sama i nigdy nie zapomni spotkania z Mandelą.

Jakie jest twoje najwcześniejsze wspomnienie?

Moja imprezę z okazji szóstych urodzin, które odbyły się w domu w Leeds. Mama upiekła czekoladowe ciasto, które smakowało wspaniale.

Jakiego rodzaju dzieckiem byłaś?

Hiperaktywnym - nadal jestem. Wszędzie biegałam zamiast chodzić i miała dużo do powiedzenia na każdy temat. Byłam dzieckiem, które zawsze robiło przedstawienie, zawsze chciało być w centrum zainteresowania.

Jakiej żyjącej osoby nie lubisz najbardziej i dlaczego?

każdego rasisty. Każdy kolorowy doświadczył rasizmu na jakimś etapie swojego życia, ja także - nie jestem zupełnie czarna ale nie jestem też zupełnie biała. Jestem mieszanką, a ludzie są zmieszani.

Jaka jest najgorsza praca jaką wykonywałaś?

Praca w Pizza Hut w Leeds kiedy miałam 14 lat. Błędnie zbierałam od wszystkich zamówienia i cały czas zajadałam się pizzą. Pracowałam tylko przez kilka miesięcy.

Powiedz coś czego nikt o tobie nie wie.

Lubię szyć i jestem naprawdę w tym dobra. Szyje dzieciom ubrania i stylizuje własne ubrania. Nie mam maszyny do szycia, robię wszystko igłą.

Gdybyś mogła się cofnąć się w czasie, gdzie byś się wybrała?

Do Blackppl. Kiedy miałam 16 lat byłam tancerką w przedstawieniu Mystique w Blackpool Pleasure Beach. Tańczyłam tam sezon, pięć dni w tygodniu, zarabiając swoje własne pieniądze i to była niezła zabawa. Byłam młoda, sama i miałam swoje pierwsze, jedno pokojowe mieszkanie. To był świetny czas w moim życiu.

Czego najbardziej nie lubisz w swoim wyglądzie?

Lubie w sobie wszystko, ponieważ nie mam wyboru. Jest jak jest. Powinno się kochać skórę, w której się jest.

Kto by cię zagrał w filmie opartym na twoim życiu?

Jada Pinkett Smith. Znam Jade i jest świetną aktorką, więc mam nadzieję dobrze by mnie zagrała.

Jaki jest twoje najbardziej interesujące uzależnienie?

Układam wszystko kolorystycznie. Doprowadza do moje dzieci do szału. Zawsze mówią 'Mamo dlaczego musimy położyć nasze czerwone buty obok tych innych czerwonych butów?' a ja odpowiadam 'ponieważ to ma sens'. Mają to w głowie. Ale nie sadzę bym miała zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne.

Co jest twoją grzeszną przyjemnością?

Oglądanie The Real Housewives Of Beverly Hills. To jest odmóżdżająca telewizja.

Jaka jest twoja najcenniejsza rzecz?

Moje krzesło do medytacji. Kupiłam go w sklepie charytatywnym w Londynie kiedy miałam 17 lat. Kobieta w sklepie powiedziała mi, że jest z Indii i nie wiem czy uwierzyłam jej ale brzmiało do wiarygodnie. Medytacja do duża część mojego życia - robię to odkąd byłam młoda. Medytuję kilka razy w tygodniu.

Co cię przeraża?

Bycie samą. Myśl o braku kontaktu z kimkolwiek przeraża mnie. Lubię esemesować i rozmawiać z moimi przyjaciółmi.

Jakie jest twoje największe osiągnięcie?

Bycie częścią Spice Girls. Pięć dziewczyn, z różnymi ścieżkami życia, które nadal się przyjaźnią od 20 lat - to osiągnięcie.

Opisz najlepszą noc swojego życia.

Spotkanie z Nelsonem Mandela w jego domu w Południowej Afryce w 1997 roku. Byłam w Spice Girls i zaprosił nas na obiad. Byłyśmy my i on, bardzo prywatnie i po prostu niesamowicie, ponieważ rozmawiał z nami i dawał rady na temat życia. Pamiętam, że powiedział: "Zawsze błądźcie świadome tego co się wokół was dzieje i dbajcie o swoich przyjaciół." Całe zdarzenie było surrealistycznym i pięknym doświadczeniem. Nie wydaje mi się bym cokolwiek zjadła. Nie mogłam - byłam tak zafascynowana tą rozmową.

Kto był by twoją wymarzoną randką?

Marilyn Monroe. Mam wiele obrazów z nią porozwieszanych na ścianach w moim domu w LA. Ludzie myślą, że ją znają, ale myślę że tak nie jest. Prowadziła tajemnicze życie.

Jak był twój najbardziej zawstydzający moment?

Kiedy upadłam na scenie w noc podczas Leeds Christams Ligths w 1998. Było mokro i poślizgnęłam się.

Jakie jest twoje największe rozczarowanie?

Że wszyscy starzejemy się umieramy. Dla mnie to nie jest fair. Dlaczego nie mogę zostać 21-latką lub 31-latką na zawszę?

Jaki film ostatnio widziałaś?

Dokumenty 'Amy'. Był wzruszający, inspirujący - i trochę smutny.

Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?

At Liberty: From Rehab to the Front Row napisaną przez Ed Burstell. Był uzależniony od heroiny, który skończył w biegu po wolność.

Ostatni koncert na którym byłaś?

The 1975 w The Forum w Londynie z moją córką Phoenix. Są super.

źródło: dailymail

9 komentarzy:

Rena pisze...

Fajny ten wywiad i super że lubi oglądać The Real Housewifes to tak jak ja :-),tylko ja na razie 1 sezon oglądałam.

http://spicetki.blog.pl/

Paula pisze...

Lubię wywiady, z których można lepiej poznać gwiazdę.

U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN Stone Cold Teledysk zapraszam serdecznie.

Justyna Parucka pisze...

Zapraszam na nowe posty http://magdalenatul.blog.pl i http://aniasolo.blog.onet.pl.

Ew@ pisze...

Bardzo ciekawy wywiad z Mel :D
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

Unknown pisze...

Fajny wywiad :)

Unknown pisze...

Bardzo fajnie ze umie szyć i sama sobie szyje.Dzięki temu wywiadowi ciekawych rzeczy dowiedziałam się o Mel. Na http://jlo-poland.blogspot.com/ NN

Agnieszka pisze...

Praca w pizzeri jest masakrą. Ten miałam z tym krótką przygodę.

http://dobrev-polska.blog.pl/ NN

Justysia pisze...

Zapraszam Cię na nowy post http://aniasolo.blog.onet.pl.

http://sin-nancy.blog.pl/ pisze...

Mogę łatwo uwierzyć w to, że była aktywnym dzieckiem, patrząc na nią teraz niewiele się zmieniła :)