Loading...

Mel B ma ostry pamiętnik zamknięty i pod kluczem.

Mel B ma w magazynie 20 pudeł z pamiątkami po Spice Girls.

Mel B ma pamiętnik zamknięty w magazynie Spice Girls - ale byłe koleżanki z zespołu nigdy nie pozwolą go opublikować.

Piosenkarka była jedną z pięciu członkiń girl bandu, wraz z Victorią Beckham, Mel C, Geri Halliwell i Emmą Bunton. W 2016 będą świętować swoje 20 lecie, co skłoniło Mel B do wspomnień.

Prowadziłam pamiętnik, chciałam by wszystkie dziewczyny w nim pisały. Jest w moim magazynie Spice Girls. Jest tam około 20 pudełek z rzeczami powiedziała brytyjskiemu magazynowi Heat.

Wątpię by dziewczyny pozwoliły mi go opublikować. Dobrze się bawię czytając go. Byłyśmy młode, zabawne i robiłyśmy swoje rzeczy. Nie ma tam niczego co mogłoby mnie zażenować, ponieważ wcale nie czuje się zażenowana.

Są takie rzeczy, których Mel B żałuje z czasów kiedy była w zespole - zwłaszcza spamiętania wszystkich państw do których podróżowała.

Powiedziałam (młodszej mi) 'Zbieraj pudełka po zapałkach i magnesy z każdego miejsce gdzie byłaś' powiedziała. Jeden rzeczy jakiej żałuję z czasów kiedy podróżowałam po świecie, byłyśmy w tylu różnych miejscach, hotelach, restauracjach, turystycznych miejscach, normalnych miejscach, dzielnicach, ale bardziej niż posiadanie wspomnień, chciałabym mieć coś namacalnego, bym mogła powiedzieć 'O to jest z Tokio' lub 'To z Rosji'.

Mel B jest niezwykle dumna z czasu, który spędziła w zespole, z którym cieszyła takimi hitami jak Wannabe i 2 become 1. Nazwała je 'plakatowymi dziećmi girl power' i ma nadzieję, że udowodniły jak ważna jest kobieca miłość i ich wzajemny szacunek.

Jeśli chodzi o rocznicową reaktywację: Na pewno o tym rozmawiamy, ale co właściwi wydarzy zobaczymy. Próbujemy to teraz ustalić. Nie chce zapeszać, ale uważam, że świetnie by było wyjść na scenę razem. Pracuję nad tym.

źródło: belfasttelegraph

1 komentarz:

Rena pisze...

Ooo wow ciekawe co to za pamiętnik,z chęcią bym poczytała :-)

http://spicetki.blog.pl/