Loading...

Lip Sync Battle UK: Mel B nazwała pozostałe Spice Girls 'ch***ne s**i'.

Kiedyś śpiewały, że 'przyjaźni nigdy się nie kończy', ale ta sytuacja może spowodować, że Spice Girls mogą już się razem nie pojawić.


Chwilę po tym jak juror Professor Green i uczestniczka Michelle Keegan stwierdzili, że Mel C jest ich ulubioną Spice Girls, Mel zażartowała: Nie wydaje mi się byś chciała być w Spice Girls, wszystkie to ch***ne s**ki.

Tylko ja jestem normalnie miła.

Keegan klaskała i śmiała się z żartu, tak jak jej rywal Jason Manford.

Po żarcie byłej jurorki X Factor na Twitterze jeden z widzą napisał: Mel B nazwała pozostałe Spice Girls 's***mi'! Mam nadzieję, że to żart!

Inny napisał: Czy Mel B uważa, że przeklinanie sprawi, że LSB UK będzie lepsze? Ponieważ tak nie jest. Dodatkowa nie możesz nazywać pozostałych Spice Girls s***mi!!

Zawiedziona Mel B, pisze trzecia osoba. Mantra Spice Girls 'Girl Power' dała mi tyle siły jako dziecko. Nazwała pozostałe Spicetki 's***mi'.

Mel B: 'Uważam, że nie chcesz być w Spice Girls. Wszystkie to ch****ne s***i' - Reaktywacja robi się interesująca!

Ktoś inny pisze: Mel B po prostu nazwała pozostałe Spice Girls s****mi i to nie w miły sposób... Czuje, że dzieciństwo było kłamstwem.

Poniżej wspomniany fragment programu. Oceńcie sami.

źródło: express, the sun

1 komentarz:

Rena pisze...

Myślę że to głupie żarty. Osobiście uważam że dziewczyny się lubią nawzajem,nie wytrzymałyby tyle razem w zespole jakby się nienawidziły,to byłoby widać za każdym razem.

http://spicetki.blog.pl/