Loading...

HELLO! - styczeń 2016

Świętują swoją pierwszą gwiazdkę jako małżeństwo, Geri Horner i jej mąż Christian zaprosili nas do swojego domu gdzie Spice Girl i jej córka Bluebell pieką świąteczne przysmaki.

W przytulnym, świątecznym domu Pana i Pani Horner, pani domu i była Spice Girl Geri z podekscytowaniem mówi HELLO! o swoim niesamowitym roku.

Ma Brit Awards i numer 1 wśród singli z Brytyjskim największym girlbandem oraz jako solowa artystka, ale Geri powiedziała, że rok 2015 jest punktem zwrotnym i jednym który będzie cenić.

W zasadzie to był niesamowity rok dla mnie powiedziała, przygotowując się do "przytulenia świąt" wraz ze swoją dziewięcioletnią córką Bluebell i jej mężem Chistianem, szefem Formuły 1.

To rok w którym wyszłam za mąż i zostaliśmy rodziną. To najbardziej niesamowita rzecz. Na wszystkich etapach mojego życia nie myślałam, że mogę czuć się szczęśliwsza, pewniejsza czy być bardziej sobą.

I nie ma żadnych szans na to by jej nie uwierzyć. Słodkie, krótkie, miłosne notatki przypinane do lodówki i porozrzucane po całym domu, a ściany i powierzchnie zawalone zdjęciami Geri, Christiana i ich dzieci, z wczasów, urodzin i ich ślubu, który odbył się w maju tego roku.

DOMOWA ROZKOSZ

Nie tylko Geri pozytywnie promienieje radością, kiedy śmieje się i otwarcie gada o swoim życiu. Bluebell jest wyraźnie w swoim żywiole, kiedy robi piernikowe "dziewczynki" z Geri - w komplecie z flagą Brytanii oczywiście - i cieszy się zimowym spacerem z mamą i szefem zespołu Read bull, Christianem.

Christian, 42, podsumowuje nastrój: To nasza druga, wspólna gwiazdka, ale pierwsza jako małżeństwo i to jest super. Wszyscy jesteśmy bardzo, bardzo szczęśliwi.

Ich dom w Londynie jest zasypany jasnymi, ozdobnymi prezentami znajdującymi się pod stylowo udekorowaną choinką, girlandami ułożonymi na drewnianych schodach w przedpokoju, ogień pomrukuje w pokoju dziennym i ciastami piekącymi w dużej kuchni.

Są dużym wsparciem, a to ważne dla Geri, która promienieje dumą. Każde z nas naprawdę uwielbia Święta. powiedziała. To jedyny taki czas w roku, w którym wszystko o czym potrzebujesz myśleć to bycie z rodziną i przyjaciółmi, doceniając się wzajemnie i po prostu robiąc domowe rzeczy, jak słuchanie kolęd i chodzenie na długie spacery.

Robimy barszcz, potem prezenty pod choinkę, a następnie po prostu jemy, śmiejemy się i dobrze się bawimy.

Geri, która w przyszłym roku wydaje nowy solowy album, miała dużo powodów do uśmiechu. Trzy niesamowite rzeczy przydarzyły mi się w tym roku. Wyszłam za mąż, wspięłam się na górę (co zainspirowało mnie do napisania świetnej piosenki) oraz występ w gwiazdorskiej wersji Great British Bake Off dla Sport Relief [który będzie kręcony w 2016 roku].

Geri po raz pierwszy zabłysnęła na scenie z Spice Girls w 1996 roku i od tego czasu była skarbem narodowym. Jej celebrycka jazda rollercoasterem zawiera tą sukienkę z flagą Brytanii, została przyjaciółką Nelsona Mandeli, światowe hity ze swoim zespołem, jak również film numer 1 Spice World i masowy sukces jako solowa artystka z numerami numer 1 takimi jak Bag it Up oraz It's Raining Men.

Minusem było cierpienie na problemy żywieniowe, w pełni wyleczyłam się po tym, jak została matką swojej uroczej córki Blubell.

Nauczyłam się, że nikt nie jest doskonały, a ja dążę to bycia przykładem, że jesteśmy wystarczająco dobrzy takimi jakimi po prostu jesteśmy, bez względu na kształt, naszą pracę, różnice, status osobisty; jesteś wystarczająco dobry. To moje osobiste doświadczenie i nie mówię, że znam wszystkie odpowiedzi. powiedziała.

Typowo szczera i dogłębnie analityczna 43-letnia Geri ustatkowała się, a w szczerym wywiadzie mówi o drodze swojej przemiany z Ginger na Geri, a następnie na Panią Horner.

Powiedziała HELLO!: Naprawdę uważam, że bardzo ciężko jest nowoczesnej kobiecie znaleźć równowagę, a ja naprawdę czuje, że moje życie było o próbach osiągnięcia tego.

Ostatecznie bycie sławną i odnoszenie tych wszystkich sukcesów oznaczało za niemożliwe bycie w związku. W zasadzie nie randkowałam aż do mojej 30. Stałam się samotną matką, a to zmieniło zupełnie moje życie. Bluebell i ja miałyśmy naszą małą unię, a bycie samotnym rodzicem jest wyzwaniem, ale jest czymś przez co przechodzi wiele kobiet z priorytetowym nastawieniem na bycie dobrą matką - nie idealną, po prostu zaplątaną.

Ale uważam, że kończąc 40 lat wszystko się naprawdę zmieniło dla mnie. Do tego czasu dogadzałam ludziom. Byłam skoncentrowana na tym jak wyglądam i co ludzie myślą o mnie. Wyraźnie pamiętam kiedy byłam daleko od domu W Australii kręcąc Australia ma talent! [w 2013] i nagle miałam to odkrycie, że byłam zupełnie ok jako ja. To wtedy niektóre sprawy się dla mnie naprawdę zmieniły.


Poprzedni rok spędziła w Christianem. Uśmiecha się: Wiesz co, od razu wiedziałam, że jest inny. Była zainteresowany mną dla mnie. Uważam, że taki rodzaj relacji jaki mamy z kimś specjalnym odzwierciedla to jak czujemy się sami z sobą.

ROZKWIT UCZUCIA

Był wystarczająco dużym mężczyzną by przyjąć cała moją przeszłość Spice Girl i być z tego dumnym. Kiedy przedstawiłam mu Bluebell, ona po prostu go pokochała. Dzieci mają niesamowite czujnik i naprawdę rozważam często jej opinię, ponieważ jest bardzo mądrym ciasteczkiem.

Inną osobą, której powiedziała była aktorka i komiczka Dawn French, która poślubiła Marka Bignella w 2013 roku: Znam Dawn odkąd miałam 24 lata i bardzo się zbliżyłyśmy, bardzo ją podziwiam i szanuję, wyjaśnia Geri.

Była pierwszą, która poznała Christiana i totalnie zaakceptowała.

Zanim się pobraliśmy, poprosiłam ją o radę. Myślałam znowu o równowadze, jak zrównoważę małżeństwo bez utraty siebie, przeznaczeniu przestrzeni na własną kreatywność i nadal zachować swoje priorytety jako matka. Po prostu powiedziała mi, że małżeństwo jest cudowne i to co masz jest czymś ekstra. Trzymaj się wszystkich tych rzeczy, które są dla ciebie ważne i po prostu dodaj coś do nich. Miała rację.

Byłam singlem. Byłam samotną matką, a teraz jestem zamężną matką z Bluebell. kontynuuje Geri. Razem z moim mężem Christianem i jego małą dziewczynką [ma dwu letnią córkę Olivię z poprzedniego związku] jesteśmy rodziną, ślepą rodziną. To uroczę ponieważ rozmawiamy o wszystkim, jesteśmy dumni z każdego z nas i wspieramy się.

Również ma dużo innej, silnej protekcji.

Emma Freud [która ma czwórkę dzieci ze swoim partnerem, autorem Cztery wesela i pogrzeb, Richard'em Curtis'em] dała mi świetną radę o rodzicielstwie i Dawn jest taka mądra w sprawach z moją mamą i siostrą były jak moja poszerzona rodzina. Wszyscy jesteśmy tutaj dla każdego.

Mówiąc o jej wielkim dniu po raz pierwszy, śmieje się: Nasz ślub to był taki piękny dzień i cała atmosfera była typowa dla naszego związku, dużo się śmialiśmy, ale było też bardzo emocjonalnie.

Dawn siedziała całkiem daleko od przodu i zapewne dlatego, że gra wikariusza w telewizji, co przeraziło go tak bardzo, że kiedy przyszło do składania przysięgi powiedział 'Czy ty Gerald bierzesz Christiana...' Oboje się bardzo śmialiśmy.

Pauzuje: Bluebell oddała mnie i przekazała mowę od ojca panny młodej [Ojciec Geri, Laurence zmarł w 1993], co było uroczę, a moja mama, Ana Maria, która jest Hiszpanką, pilnowała hiszpańskich tradycji rzucania prawdziwym ryżem - z wyjątkiem rzucenia w moją twarz, kiedy wpadło mi do oczu i na całą moja sukienkę, co znowu była przezabawne.

Ale był też moment, gdzie Christian i ja po prostu spojrzeliśmy na siebie w tym całym chaosie i poczuliśmy, że jesteśmy w domu. Jesteśmy bratnimi duszami. Szczerze wieżę, że spotkaliśmy w odpowiednim momencie dla nas obojga i spędzimy resztę naszych żyć razem. To jest nasz pierwszy rok, jestem naprawdę wdzięczna za to doświadczenie. Tak czy inaczej muszę przyznać, że jest to dostosowanie do zarządzania czasem - często trzyma kilka srok za ogon i wypuszczam je!

Kiedy pytam o więcej dzieci, Geri odpowiada: Jeżeli się wydarzy, to się wydarzy i będzie cudownie. Ale obecnie jesteśmy pobłogosławienie dwiema dziewczynkami. Może pomyślimy o adopcji ale szczerze wiemy, że mamy szczęście i jesteśmy szczęśliwi z spraw takimi jakimi są, uświadomisz to sobie kiedy nie pośpieszasz swojego szczęścia.

W Wieku 43 lat uważa, że ewoluowała w dojrzałą i silną kobietę. Jestem dumna z wszystkiego co zrobiłam jako Spice Girl i z ruchu Girl Power, który ewoluował. Zajęło mi chwilę znalezienie drogi powrotnej do muzyki, autentycznego wyrażenia siebie, tego kim teraz jestem.

Dla mnie Girl Power do uprzejmość i odwaga. To słuchanie innych, ale upewnianie się, że ciebię też słychać, ponieważ każdy zasługuje na głos. Girl Power daje siłę każdemu, bez względu na płeć, na to kim chce być i kim jest.

PIKANTNE PLANY?

W przyszłym roku będzie 20 rocznica Spice Girls, a Geri wyznała, że rozmawiają o trasie z tej okazji. Rozmawiamy o tym, ale nic nie jest pewne i potwierdzone. To będzie świetna zabawa. Wszystkie nadal bardzo uczestniczymy w życiu każdej z osobna. Kocham je wszystkie. Emma i Mel były na świątecznej imprezie Hornerów, była super zabawa.

Śmieje się: Graliśmy w szalone gry, Christian i ja śpiewaliśmy naszą nową wersję The Twelve Days of Christmas i dopisaliśmy słowa więc zawsze kończyło się Ginger i Beardie. Jest dziwakiem i głuptasem jak ja, uwielbiamy organizować przyjęcia dla naszych bliskich przyjaciół, a Święta są takim wspaniałym czasem w roku by spotkać się razem, z każdym.

Horner'owie czmychają na święta do kraju by ugościć mamę Geri i jej starszą siostrę Natalię. Geri powiedziała: Wszyscy jesteśmy tacy brytyjscy i tradycjonalni. Nasze święta będą proste jak z filmu Richadra Curtis'a. Będe miała drobną pomoc przy przygotowaniu indyka i obiadu z wszystkimi ozdobami, będą krakersy, czapeczki i przemowa królowej i gry planszowe.

Śmieje się: A moja mama uwielbia kłaść na stół paellę, zawsze chce by było trochę hiszpańskiej tradycji wmieszanej w to wszystko. Zobaczymy co wydarzy się w tym roku.

Bluebell opisuje tradycję Hornerów jako "kompletnie doskonałą" mówiąc: Najlepszą rzeczą są trzy miniaturowe osiołki Christiana, znajdują się w ogrodzie i nazywają Betsey, Bobby i Nelly, są takie słodkie. Karmimy je i dbamy o nie każdego dnia, a ja uwielbiam to robić.

Będną, tak czy inaczej, drobne zagwozdki w trakcie świętowania... Bluebell wyjaśnia: Tatuś zawsze chce przebrnąć przez otwieranie prezentów tak szybko jak to możliwe. Dosłownie rozrywa opakowanie i przechodzi do następnego. Mama i ja lubimy poświecić temu czas wiec zawodzimy kiedy tak robi, ale on się tym nie przejmuje, po prostu bierze i rozrywa.

Kiedy Christian i Bluebell mają swoją własną więź, oczywiste jest, że ona i Geri są absolutnie zgodne. Pewna siebie i mądra, Bluebell chętnie zabiera głos i wyraża swoją opinie tak jak kiedyś jej matka. Najlepszą rzeczą w Świętach powiedziała Bluebell, jest po prostu bycie razem z rodziną. Prezenty są super ale to po prostu wspaniały dzień. I jest nadzienie, które jest wspaniałe. Nie martwię się niczym oprócz nadzienia.

Jako matka Geri wieży w wzbudzanie zaufania nad cokolwiek innego. Nie jestem super surowa. Nie przymuszam jej. Nigdy nie zmusiłabym jej do śpiewania czy tańczenia, ale śpiewała kilka dni temu w jasełkach, to było piękne.

Ale jest taką mądrą dziewczynką. Jest zupełnie inna niż ja, kiedy byłam dzieckiem. Ja zawsze przekraczałam granicę. Ale mam zasady dla Bluey dotyczące tego co ma ubierać - ma być odpowiednie do wieku i pogody. Tak samo ma ze mną. Jest jedną, która powie: 'Nie ubieraj tej spódnicy, jest za krótka'.

Śmieje sie i dodaje: Najwspanialszą rzeczą w tym czasie jest nie martwienie się zbytnio tym jak wyglądam. Wychodzę bez makijażu, nie robię regularnie paznokci i zdecydowanie nie jestem super zadbana. Moje doświadczenie w sprawie diet dotyczyło samo doskonalenia, a obecnie samo dowartościowania. Uprawiam jogę raz w tygodniu, chodzę na długie spacery po lasach. Ale czuje się bardziej komfortowo ze sobą i zrelaksowana.

Po prawdzie nigdy nie wyglądała lepiej: To pewnie dlatego, że jestem szczęśliwa powiedziała.


BYĆ CUKIERNIKIEM

Geri jest bardzo rozrywkową firmą. Filmując jej wizytówkę dla nadchodzącej serii BBC The Grat Sport Relief Bake Off (innymi celebrytami biorącymi udział są między innymi Louise Redknapp i Samantha Cameron) widzimy ją zatraconą w nowej pasji jaką są wypieki. Śmieje się: To wszystko było na ostatnią chwilę. Mam mało czasu na praktykowanie, więc wszystko co robię jest bardzo, bardzo podstawowe.

Ale mimo wszystko kontynuuje. Otrzymałam bezpośrednią wiadomość, zdjęcie od Paula Hollywood z podpisem Spójrz na mój bochenek, a później odpisał mi Potrzebuje więcej dowodów.

Christian mówił mi bym przestała, że go prześladuje.

Pytając ją o zobowiązania, wzrusza ramionami: Jesteśmy podobni, śmieszni, głupkowaci. Mamy dyskotekę w kuchni. Poszliśmy do jego pracy, powiedział, że mamy się przebrać. Zaproponował mi Zorro, ale był brzydki kostium i poszłam w końcu jako Katniss z Igrzysk Śmierci. A on jako Idiana Jones.

Kiedy wysiedliśmy z samochodu, zobaczyłam, że wszyscy inni byli w normalnych sukienkach. Byłam zawstydzona, a w środku było kilka osób w luksusowych strojach. Nie wiedziałam, że to było opcjonalne! To był śmieszny wieczór.

Zmieniła swoje nazwisko na Horner, Geri wie, że te święta są naprawdę specjalnym czasem dla niej. Pytając ją co chciałaby w tym roku, pokręciła głową: Coś małego, jak perfumy, ponieważ mam Christiana i Bluebell, mam absolutnie wszystko o czym marzyłam. Moje święta przyszły w tym roku wcześniej.

Wszystkiego najlepszego Pani Horner.

źródło: HELLO!

3 komentarze:

Ew@ pisze...

Prześliczne zdjęcia rodzinne :D
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

Rena pisze...

Dla Ciebie też Szczęśliwego Nowego Roku. No faktycznie Cię trochę nie było,ale najważniejsze że już jesteś :-),wiem jak to jest z czasem jak się chodzi do pracy. Jak Ci minęły Święta. No i jak Ci się podobał Sylwester w moim rodzinnym mieście :-) ??

http://spicetki.blog.pl/

Paula pisze...

Tworzą cudowną rodzinę a Bluebell jest urocza.

U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam