Loading...

'To nie dla mnie, jeszcze nie teraz': Emma Bunton przyznała, że jeszcze nie jest gotowa poślubić narzeczonego Jade Jones, po 17 latach bycia razem.

Romansują ze sobą od 1997 roku.

Ale Emma Bunton (39) przyznaje, że nie jest gotowa by pośubić narzeczonego Jade Jones (36), po tym jak para zaręczyła się w 2011.

Była Spice Girl - która jest matką 8 letniego Beau i 4 letniego Tate - powiedziała, że ślub nie jest dla niej priorytetem.

Powiedziała Daily Mirror: Nie, nieplanujemy ślubu. To nie dla mnie, jeszcze nie teraz. Jesteśmy razem od 17 lat, jesteśmy wspaniałymi przyjaciółmi i nie ma nic złego między nami.

Jesteśmy szczęśliwi. Oboje jesteśmy wodnikami, więc jesteśmy bezndziejni w organizowaniu czegolokwiek. Jesteśmy zajęci innymi rzeczami. Oczywiście mamy też dzieci.

Prezenterka Heart Radio nawet nie ma czasu by pomyśleć jaką kreację miałaby założyć, gdyby ewentualnie miałaudoać się do ołtarza.

Powiedziała: Nawet nie mam wyobrażenia na temat sukni ślubnej. Wiesz niektóre dziewczyny wiedzą czego chcą, ale ja nie mam pojęcia.

Uważam, że śluby innych ludzi są zabawne - zawsze fajnie się ładnie ubrać.

Pomiajac ślub, gwiazda jednak nie wyklucza posiadania w przyszłosci kolejnego dziecka.

Rozmawiając z magazynem S powiedziała: Uwielbiam być mamą. Powodują uśmiech na mojej twarzy, są powodem, ale którego wstaje do pracy, a wszystkie twoje priorytety się zmieniają - są dla mnie wszystkim.

Uważam, że są szczęśliwe, a i my rówież jesteśmy szczęśliwi, ale nie wykluczam trzeciego. Kto wie co przyniesie przyszłość?

źródło: dailymail

Brak komentarzy: