Loading...

Victoria Beckham: Jak jej linia 10 sukienek stała się modowym imperium.

Victoria Beckham jest kobietą roku ponieważ... Jest dość odważna by stworzyć styl po swojemu. Jest lojalna, przyjacielska - oraz bardzo zabawna!

Kiedy po raz pierwszy spotkałam Victorię Beckham, dwie dekady temu, świat nie słyszał jeszcze o Spice Girls. Ona i jej koleżanki z zespołu wpadły do mojego biura w U.K TV i wręczyły mi oszałamiającą interpretację Wannabe. Nie była tak śmiała jak jej Spice rówieśnice - wszystkie wskoczyły mi na biurko - Victoria była tą, która zapewniła mnie że zmierzają odnieść sukces. Nie przestaniemy dopóki się nie uda powiedziała.


Posh perfekcjonistka: Zawsze chciałam pracować w modzie; to zawsze było moją pasją powiedziała Beckham (41), sfotografowana w swoim biurze w Londynie, ubrana w szpilki od Manolo Blahnik

Stały się, oczywiście, światowym fenomenem. A świat poznał Posh Spice, super gwiazdę, która poślubiła sławnego i seksownego Brytyjczyka Davida Beckhama (poznali się po jednym z jego meczów). Potem Spice Girls - polubownie - rozstały się, Beckham przez krótki czas kontynuowała karierę jako solistka, ale zdecydowała poświęcić więcej swojego czasu na bycie mamą. W 2008 roku, po zakończeniu prac nad okularami i kolekcją z dżinsu (była nawet modelką w Mediolanie), zdecydowała się na uruchomienie własnej linii ubrań.

Wystarczy zmienić trochę karierę? Prawie. Świat mody nie jest zbyt przyjazny dla celebrytów, którzy zdecydowali, że chcą zostać projektantami. Beckham zadebiutowała ze swoja kolekcją w najcichszy i najskromniejszy sposób jaki było to możliwe: w małym hotelowym pokoju, w intymnym sam na sam w przedstawicielami prasy, kładąc tym samym nacisk na kreację a nie na jej sławę. Spotkaliśmy wielu celebrytów, którzy aspirowali do świata mody, ale naprawdę niewielu było chętnych na zaangażowanie, poświecenie energii i czasu powiedział Jim Gold, prezes i dyrektor do spraw merchandisingu w Neiman Marcus Group. Victoria była inna. Nie ma chodzenia na skróty w tym biznesie i była gotowa do ciężkiej pracy. Jej ciężka praca i skrupulatność projektów, sprawiły że pierwsza kolekcja 10 sukienek wart jest dzisiaj 57 milionów dolarów. Jej kolekcje są takie klasyczne i twarzowe dla każdej gwiazdy w Hollywood - od Oprah po Jennifer Lawrence - i każda z nich ma jej sukienkę w szafie. Marka zdobyła szacunek w branży: otrzymała wiele brytyjskich nagród, w tym dwie dla marki roku.

Beckham chce robić ubrania, które kobiety chwiałby nosić. Kobietą odpowiadają jej ubrania, ponieważ żyje życiem, które rozumieją powiedziała przyjaciółka i szefowa Vogue Anna Wintour. Jest niewiarygodnie zapracowana kobietą, mamą czwórki dzieci, jest bardzo za swoim partnerem Davidem. Robi ubrania dla kobiet, które pracują, podróżują, balansują, żonglują różnymi rzeczami w tym samym czasie. Stara się nauczyć swoje dzieci, synów Brooklyna, Romeo i Cruza oraz córeczkę Harper tego co sama się nauczyła: Nic, nigdy nie przyszło do mnie samo, powiedziała. Nigdy nie byłam najmądrzejsza, najlepsza w czym kolwiek. Ale zawsze mówię naszym dzieciom, że jeżeli się ciężko pracuje i wierzy w siebie możesz robić co tylko chcesz.

Poza tym pokazuje, że jeżeli odniesiesz sukces możesz się odwdzięczyć. W 2014 Beckham została międzynarodową ambasadorką dobrej wolu UNAIDS i od tego czasu zebrała ponad 4 miliony dolarów na walkę z HIV i AIDS, włączając w to fundację AMFAR, fundację AIDS Eltona Johna i Mother 2 Mother. Macierzyństwo stawia nas na jednym poziomie powiedziała. Po prostu czuję prawdziwą potrzebę pomocy. Nie podpisuje tylko czeków swoim imieniem i nazwiskiem: odwiedza kliniki w Południowej Afryce i Etiopii by spotykać się z kobietami zarażonymi. Victoria pomaga nam dotrzeć do tych milionów ludzi, do których my nie jesteśmy w stanie. powiedział Michel Sidibe, dyrektor wykonawczy UNAIDS. Jest osobą współczującą i otwiera nowe drzwi.

Była koleżanka z zespołu Melanie Brown (aka Scary Spice) nie jest zaskoczona sukcesami swojej przyjaciółki. Przełamuje schematy. powiedziała. Jest najzabawniejszą i najniegrzeczniejszą, niemoralna koleżanką obok, której siedziała przy stole (Beckham przyznaje: Lubię znajomą tequilę).

Rzeczywiście, kiedy widziałam Beckham przez te kilka dni uderzyło mnie z jaką łatwością żongluje tymi wszystkimi rolami. Ale jej misja, jak mówi, nigdy się nie zmieniła. Musiałam odnaleźć siebie i moją pewną siebie. I chce by inne kobiety czuły się jak lepsza wersja samej siebie. To ta sama wiadomość co u Spice Girls. To jest Girl Power.

Słowa, które będą żyć: Ciężko pracuj, skup się, bądź wdzięczny i naprawdę sięgaj po to. Mówiono mi, że wiele rzeczy nie mogę, jeżeli ja tego dokonałam tobie też się uda.

źródło: glamour

6 komentarzy:

Ew@ pisze...

Fantastyczne że Victorii udało się osiągnąć sukces swoją marką :D
NN na http://hungergames-fans.blog.pl/

Rena pisze...

Oooo ile newsów super. Nie wiedziałam nawet że w Viva Mama (jest coś takiego?) Victoria jest na okładce i tyle o niej w środku...jak Ty na to trafiłaś ?? Kupiłaś ?? Kurczę też bym chciała,ale trochę drogo 7,99 :-(. Super zdjęcie Victori w tej czerwonej sukience. Idę czytać dalej newsy :-).Dzięki Kochana :*

www.spicetki.blog.pl

Ew@ pisze...

:-)
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

Paula pisze...

Victoria jest świetną projektantką i nie dziwi mnie ze odniosła ogromny sukces.

U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

Alice pisze...

Ona jest świetną projektantką :)

ems-watson.blogspot.com

Unknown pisze...

Victoria fanatycznie wygląda w tej czerwonej sukni. Gdyż ona zawsze preferuje ciemne kolory.Na http://jlo-poland.blogspot.com/ NN