Loading...

Victoria Beckham otwiera sklep w Hong Kongu.

Victoria Beckham wyjawiła, że w 2016 roku otworzy sklep w Hong Kongu.

41 letnia projektantka jest podekscytowana sukcesem jej pierwsze sklepu w Londynie i obecnie rozgląda się za nową lokalizacją.

Powiedziała: "Nasz kolejny sklep będzie w Hong Kongu zostanie otworzony w pierwszej połowie przyszłego roku i jestem tym niesamowicie podekscytowana".

"Zawsze chciałam by ludzie wchodzili do mojego sklepu bez względu na to gdzie są i po prostu popatrzeć, obejrzeć architekturę, kupić breloczek do kluczy lub pełny look z wybiegu. Mam najbardziej fantastyczny personel."

Była Spice Girl pracuje również na poszerzaniem swojej linii VVB, siostry jej głównej kolekcji Victoria Beckham.

Wyjaśnia: "Kolekcja VVB poraz pierwszy łączy w tym sezonie dżins, jest to odpowiedź na prośby moich klientek i zrozumienie, że te dwie kategorie pasują do siebie."

W zeszłym miesiącu projektantka świętowała pierwszą rocznicę istnienia jej sklepu w Londynie.

Powiedziała: "To była świetna noc. Naprawdę chciałam uczcić ten pierwszy rok, nowa kolekcja VVB/denim również będzie prezentowana na London Fashion Week."

"To takie ważne by dobrze się bawić, ta noc była wspaniałym czasem do rozważań nad tym wszystkim co osiągnęliśmy i dobrej zabawy z przyjaciółmi, rodziną i moim fantastycznym zespołem."

źródło: tv3

4 komentarze:

Ew@ pisze...

Fajnie ze postanowiła otworzyć kolejny sklep :D
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

Unknown pisze...

Fantastyczne ze planuje powiększyć sieć swojej marki. Na http://jlo-poland.blogspot.com/ NN

Rena pisze...

Super,tam na pewno dużo na nich zarobi ;-). Świetne zdjęcia.Dzięki :*

http://spicetki.blog.pl/

Alice pisze...

świetna wiadomość :)

Ems-Watson.blogspot.com